Dostawa do domu!
WYSYŁKA Z POLSKI SZYBKO I BEZPIECZNIE

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego www.joshfashion.pl

Właścicielem sklepu internetowego JOSH jest firma:

Ewa Filipczyk Josh Butik

Os. Szkolne 1/66,

31-975 Kraków

NIP: 6782148411

REGON: 380432802

Adres korespondencyjny sklepu internetowego JOSH:

Kościuszki 4, 32-005 Niepołomice

Pozostałe dane kontaktowe:

sklep@joshfashion.pl

Telefon: 782 259 707 (od poniedziałku do piątku od 9:00 – 15:00)

Konto bankowe sklepu internetowego: mBank 40 1140 2004 0000 3202 7772 7908

Poniższy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego www.joshfashion.pl

1. Sklep JOSH dokłada wszelkich starań, aby opisy produktów oraz zdjęcia były jak najbardziej zgodne z rzeczywistością.

2. Klient może porozumieć się ze sklepem telefonicznie: 782 259 707 w godzinach od 9:00 do 15:00, drogą elektroniczną: sklep@joshfashion.pl lub stacjonarnie: Kościuszki 4, Niepołomice.

Klient ponosi koszty połączeń telefonicznych, zgodnych z wybranym przez siebie operatora.

3. Regulamin jest udostępniony w zakładce REGULAMIN do wydrukowania, pobrania, odtwarzania i utrwalenia przez Klienta.

Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna w celu złożenia zamówienia lub w celu utworzenia Konta.
Konto to podstrona Sklepu internetowego, dostępna po dokonaniu przez Klienta rejestracji na stronie Sklepu internetowego przy pomocy dostępnego formularza REJESTRACJI. Konto oznaczone jest indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Klienta. Za pośrednictwem Konta Klient może dokonywać zamówień oraz korzystać z ofert i funkcjonalności, przygotowanych przez sklep internetowy JOSH. Założenie Konta jest nieodpłatne przez czas nieokreślony. Warunkiem założenia konta jest: akceptacja Regulaminu, polityki prywatności oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe. Istnieje możliwość dokonania zakupu bez założenia Konta.

Zasady konserwacji i sposób korzystania z towarów określa producent, którym nie jest sprzedawca.
Regulamin określa zasady zawarcia i wykonywania Umowy Sprzedaży Towarów znajdujących się na stronie Sklepu internetowego, w szczególności:
zasady dokonywania rejestracji i korzystania z Konta w ramach Sklepu internetowego;
warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach Sklepu internetowego;
zasady zawierania Umów Sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu internetowego.

4. Złożenie zamówienia Klienta jest możliwe w sklepie internetowym i za pomocą poczty elektronicznej.

I – ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻYPotwierdzeniem woli zawarcia Umowy Sprzedaży przez Klienta jest wypełnienie FORMULARZU ZAMÓWIEŃ oraz kliknięcie przycisku POTWIERDZAM ZAMÓWIENIE. Warunkiem rejestracji jest akceptacja regulaminu, polityki prywatności i podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe. Klient tym samym potwierdza, że:

– podane w ww. formularzu dane osobowe są zgodne ze stanem faktycznym,
– podane przez niego dane nie naruszają jakichkolwiek praw osób trzecich,
– zapoznał się z Regulaminem i Polityką prywatności i zobowiązuje się ich przestrzegać.

Cena towaru na stronie joshfashion.pl nie zawiera kosztów dostawy

Cena do zapłaty jaką zobowiązuje się pokryć Klient w momencie złożenia zamówienia zawiera koszt towaru oraz koszt jego doręczenia, według cennika dostępnego na stronie.

Płatność przy odbiorze oznacza, że należność za zamówiony towar będzie pobrana przez osobę – kuriera w momencie dostarczenia przesyłki.

W formularzu zamówień Klient jest informowany o łącznej cenie zamówienia oraz o kosztach dostawy.

Po złożeniu zamówienia (kliknięcie przycisku POTWIERDZAM ZAMÓWIENIE) Klient otrzymuje e-mail potwierdzający wszystkie składowe zamówienia. Umowę traktuje się jako zawartą po otrzymaniu maila przez Klienta.

Jeżeli zawarcie umowy następuje za pomocą poczty elektronicznej. Klient otrzymuje maila od sprzedawcy z proponowaną Umową Sprzedaży. Zamówienie zostaje wysłane przez Klienta drogą mailową. Warunkiem realizacji i zawarcia Umowy sprzedaży jest akceptacja przez Klienta Regulaminu i polityki prywatności sklepu internetowego JOSH.

Umowa sprzedaży jest zawierana w języku polskim, zgodnie z prawem polskim.
Sprzedawca przyjmuje zamówienia 7 dni (siedem) w tygodniu przez 24h/na dobę (dwadzieścia cztery godziny).

Sprzedawca może informować Klienta o statusie zamówienia drogą elektroniczną, za pośrednictwem podanego wcześniej maila przez Klienta lub telefonicznie.
Sprzedawca dąży do zapewnienia dostępności wszystkich Towarów oraz realizacji Umowy Sprzedaży. W przypadku braku możliwości spełnienia świadczenia oraz w innych sytuacjach określonych przepisami prawa, mogą mieć zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego, w tym art. 493-495 Kodeksu cywilnego, w szczególności dotyczące obowiązku niezwłocznego zwrotu świadczenia na rzecz Konsumenta.

II – PŁATNOŚĆ I DOSTAWA TOWARUPłatność za zakupiony towar należy uregulować (do wyboru):

– za pomocą serwisu  rozliczeniowego Przelewy24
– za pomocą przelewu tradycyjnego na rachunek bankowy
– za pobraniem

Za termin płatności przyjmuje się datę zaksięgowania pieniędzy na koncie sprzedawcy.

Pobranie – na wpłatę czekamy maksymalnie 3 dni od momentu zawarcia Umowy Sprzedaży. W przypadku braku płatności Umowa Sprzedaży zostaje rozwiązana z winy Klienta.

1. Zakupiony towar wysyłamy pod wskazany adres w formularzu. Sprzedawca może udostępnić odbiór osobisty towarów podczas składania zamówienia.

2. W przypadku braku odbioru przesyłki przez Klienta, z przyczyn od sprzedawcy niezależnych, koszt przesyłki w całości ponosi Klient.

3. Termin dostawy zamówienia na terenie Polski wynosi od 2-7 dni. Może być niezgodny w wyniku okoliczności wywołanych np. winą przewoźnika lub o charakterze siły wyższej.

4. Koszt dostawy
Płatność z góry: 15 zł
Płatność przy odbiorze: 20 zł za pobraniem

5. W przypadku stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia przesyłki zaleca się sporządzenie protokołu szkody przy kurierze oraz poinformowanie o tym fakcie sprzedawcy mailowo lub telefonicznie.

6. Do każdego zamówienia dołączamy paragon. Nie wystawiamy faktur Vat.

III – WYMIANAWymiana zakupionego i niewadliwego towaru jest możliwa poprzez odstąpienie od umowy sprzedaży i złożenie nowego odrębnego zamówienia.

IV – PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY I ZWROTYKonsumentowi w przypadku zawarcia Umowy Sprzedaży na odległość przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą bez podawania przyczyny i bez ponoszeni kosztów innych niż przewidziane przez przepisy prawa, w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru, a więc objęcia przez Konsumenta Towaru w posiadanie lub objęcia Towaru w posiadanie przez wskazaną przez Konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik, zaś w przypadku, gdy Konsument złoży jedno Zamówienie obejmujące wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami, termin 14-dniowy należy liczyć od momentu wejścia w fizyczne posiadanie ostatniego Towaru lub partii, a gdy Umowa Sprzedaży polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów.

Konsument korzystając z uprawnienia wskazanego w pkt. 1 powyżej, może odstąpić od Umowy Sprzedaży składając stosowne oświadczenie. Klient zobowiązany jest do wypełnienia formularza umieszczonego na stronie JOSH FASHION, który należy uzupełnić.

Oświadczenie Konsumenta o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, należy wysłać na adres:  Josh Butik , ul. Kościuszki 4, 32-005 Niepołomice.

Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłanie w tym terminie oświadczenia o skorzystaniu z tego prawa.

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu na adres: Josh Butik, ul. Kościuszki 4, 32-005 Niepołomice.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

1. świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku
finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie
sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do
odstąpienia od umowy;

3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu  lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

8. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

V – REKLAMACJEZgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania towaru.

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964 roku Kodeks cywilny (Dz.U.2017.459 t.j., dalej jako „Kodeks cywilny”) oraz w przypadku Konsumentów, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta.

W przypadku niezgodności Towaru z umową Klient może składać reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej za pomocą dostępnego formularza REKLAMACJE na adres mailowy: sklep@joshfashion.pl.

Klient jest zobowiązany do odesłania reklamowanej rzeczy wraz z wypełnionym formularzem REKLAMACJE na własny koszt.

Adres wysyłki: Josh Butik, ul. Kościuszki 4, 32-005 Niepołomice

Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia spowodowane niewłaściwym sposobem konserwacji i użytkowania, nie zgodnym z metką producenta.
Wady fizyczne Klient powinien zgłosić w terminie do 7 dni od momentu otrzymania towaru. Nie jest wadą fizyczną uszkodzenie lub ubytek, o którym Klient został poinformowany przed dokonaniem zakupu.
Sprzedawca rozpatruje reklamacje w przeciągu 14 dni od jej otrzymania, odpowiedź wysyła drogą mailową na wskazany adres przez Klienta w formularzu. Przekroczenie terminu przez Sprzedawcę jest równoznaczne z uznaniem reklamacji na rzecz Klienta.

W przypadku reklamacji rozpatrzonej na korzyść Klienta, koszty związane z wysłaniem towaru ponosi Sprzedawca.

Regulamin nie pozbawia Klienta przysługujących mu ustawowo praw, w szczególności roszczenia o to, aby zakupione Towary były zgodne z ich opisami, nadawały się do przewidzianych celów i były zadowalającej jakości. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi Konsumentom określone uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.

W sprawach nieuregulowanych Regulaminem, obowiązują przepisy powszechnie obowiązującego prawa w Polsce, w tym ustawa Kodeks cywilny oraz Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., dalej również „Ustawa o prawach konsumenta”.

Sklep internetowy Josh realizuje zobowiązania wynikające z RODO / Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w szczególności w zakresie przechowywania danych osobowych oraz ich wykorzystywania.